Метод асоційованих марковських процесів для дослідження конкуренційних моделей ринку акцій із бі-варіантною функцією корисності в середовищі банківського портфоліо

Богдан Кишакевич, Анатолій Прикарпатський, Іван Твердохліб

Анотація


Досліджується конкуренційна модель ринку акцій в середовищі банківського портфелю з бі-варіативною функцією цінності в умовах цейтнот-біржової поведінки клієнтів-покупців. Запропоновано метод асоційованих марковських процесів для знаходження оптимальної стратегії вибору найбільш цінного пакету акцій. При певних умовах на так званий банківський "промоційний" параметр щодо параметра "штрафу" за пропущену трансакцію купівлі пакету акцій при асимптотично значному об'ємі пакетів в портфоліо отримано універсальне трансцендентне рівняння, що визначає найбільш оптимальну стратегію вибору найбільш цінного для клієнта-покупця пакета акцій з бі-варіативною функцією корисності при наявності конкуренції з боку інших клієнтів.

Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.